Met humor via het web één of ander probleem wereldwijd bekend maken vind ik altijd wel leuk.

Zo ook deze New Yorkse fietser, die een boete kreeg voor naar het fietspad rijden, terwijl er op het fietspad een wagen stond dubbel geparkeerd. De regel is de regel volgens de New Yorkse politie.

Om de domheid van deze boete weer te geven is hij jackass-gewijs gaan fietsen zonder van het fietspad af te wijken. Schitterende youtube-humor.

blank

Freelance Privacy & Data Protection Officer (DPO) en docent (Thomas More/UHasselt). Sinds 2002 reeds techblogger. Schrijf je in voor de Dailybits nieuwsbrief.

Abonneer
Abonneren op

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

1 Reactie
Oldest
Newest Most Voted
peter b
14 jaren geleden

vooral die laatste is goed! benieuwd wat meneer agent nu te zeggen zou hebben