Ik ben ook lid van het OBC-team in de internationale teamchallenge (competitie waar je punten verzamelt door met minstens 2 op dezelfde dag te varen) en door de sterke team-prestatie van gisteren staan we momenteel op een 3de plaats voor de maand september.

Teamlid Leo heeft op het einde nog wat foto’s van me gemaakt op de speedstrip. Super!

blank

Freelance Privacy & Data Protection Officer (DPO) en docent (Thomas More/UHasselt). Sinds 2002 reeds techblogger. Schrijf je in voor de Dailybits nieuwsbrief.

Abonneer
Abonneren op

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

1 Reactie
Oldest
Newest Most Voted
nik
15 jaren geleden

knap Hermann