Deze ochtend hoorde ik Heroes van David Bowie op de radio (voor ik de reden kende, waarom alle radiozenders hun programmatie aanpaste) en kwamen onderstaande beelden weer voor mijn ogen.

Voor mij is Heroes van Bowie nog altijd een favoriete klassieker en bij het horen van dit nummer, zie ik steeds de tunnelscene in de film “The perks of begin a wallflower” terugkomen.

Een associatie, die ik nooit meer wegkrijg bij het horen van dit topnummer van een geniale vernieuwende artiest.

blank

Freelance Privacy & Data Protection Officer (DPO) en docent (Thomas More/UHasselt). Sinds 2002 reeds techblogger. Schrijf je in voor de Dailybits nieuwsbrief.

Abonneer
Abonneren op

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

2 Reacties
Oldest
Newest Most Voted